Isnin, 25 Jun 2012

Camping..woooohhoo..Yihuuu.

''Weekend camping''
-- Aku tdo sampai taknak bangun sabtu pagi tue --
" Yaya!! get up..you will miss the train"

--Padahal,aku kena pergi Uitm dulu ambil buku.--
Muka tak excited pown nk pergi Uitm ambil buku,sbb dah teringat air terjun.

-- Kerja aku sepanjang perjalanan yang panjang adalah tido--

Wohhoooooo!wohooooo!!
Sejukkk** Amazing nya ciptaan Allah.

Kalau dilihat dari atas, panjat lagi dan panjat lagi. Kita boleh nampak air sungai nie hijau je.
Subhanallah.

Di sebabkan aku tido je sepanjang perjalanan, so aku di denda--
ehmmm..):
Tak adil--

Ini arang simen**

Woi!!ingat nie England ka pakai arang simen.
-- Siyu pergi beli arang simen,aku sedang usaha untuk menghidupkan api. Sampai cari daun-daun kering--
Grrr!! dah mula berpeluh nie.

Hotdog cheese** 

Meleleh air liur budak-budak nie tengok aku bakar--
-- You will happy have friends like them yang boleh susah senang dengan korang--

Ayam Cheese Yaya**

Lepas nie aku boleh la bukak kedai makan--
Hahahahaha!!

I wish untuk stay lama di situ, boleh jumpa dengan orang asli. Tapi takot, ada banyak binatang dalam hutan tu.
maybe next time kita pergi awal ye kawan-kawan.
(:
Jooooommmmmm kita senyum lebaq-lebaq.

Kemas-kemas*

Masuk balik dalam kereta,terus aku tido balik.
'' Siapa nak singgah Genting?"
Terus aku terjaga--
Nak! Nak! Nak!..

" Kita singgah Genting main bowling jom"
WT*
Singgah genting semata-mata nak main bowling, kat KL tak pernah pun ajak nak main bowling. kalau keluar asyik nak makan dengan tengok wayang je!!

Tapi OK lah jommm~~
Wohoooo~ 
Sekali lagi menjerit! Sejuknya waktu malam kat Genting.

Muka tahan sejuk**

-- Next vacation maybe Kelantan dulu baru Pulau pulak--
(:







Tiada ulasan:

Catat Ulasan