Selasa, 24 April 2012

Alat Kawalan Jauh

*Pause*
Kau umpamakan bajingan yang melalak tanpa arah.
Senyap kawan bahu bersandar bukan untuk apa-apa.
Kasihanlah!Memang geli hati orang mendengar!Habis dia nak kata apa lagi.
Engkau yang selongkar Alam.

Hahahahhaahah..
Ekin : Biarkan saja, sedalam mungkin bajingan akan mengambil tahu perihal kita! Itu kerja dia dari dahulu.



Az : Biarkan sahaja. Dah menjadi habit si bajingan itu stalker blog kau!


Hahahahahhahaha..
Yuyu : Nampak sangat dia stalker ko!


Aku : Ehhhh!Hahahhahahahha..Hahahhaha

*Silent*

Sekali lagi aku suka, mungkin betul,tangan menjadi habit demi aku, sebab aku sememangnya dah tahu dari dulu lagi. Memang tabiat Si Bajingan diwaktu kelapang jalan-jalan mencari pasal. Aku aminkan sahaja!Apa lagi yang mampu buat, kalau ada alat kawalan jauh yang selalu mengambil berat tentang aku. Siarkan sahaja!! Betapa ramai yang ambil berat. Terima Kasih lah yang sudi updated aku, aku pun tak penah nak tengok Blog Bajingan itu,tapi korang selalu je bagi tahu aku. Mungkin bajingan terperasan sendiri.

* Kadang-kadang penulisan aku sedikit kasar dan kabur-kabur untuk orang faham.
Tapi buat-buat paham sudah!Sebab bajingan boleh perasan. Inikan pula orang lain.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan