Selasa, 3 Januari 2012

Terbang Yaya Terbang

Selamat Hari Lahir Yaya!!!


Cuba aku memiliki,segala apa yg aku ingini..Terus cuba aku redahi capai segala apa yg tak pasti aku..berjalan dan terus berlari tetapi aku,tersungkur jatuh dan bangun!Kau bawa aku terbang ..terbang tinggi dan terus melayang tinggi kelangit terbang hingga ke bulan dan bintang..Terima Kasih Ya Allah.




P/S: Segala doa utk diri aku,moga yang baik-baik sahaja Ya Allah utk perjalanan hidup ini.Aku redha. Aku bersyukur masih ada disini bernafas dengan segala pinjaman mu. Jauhi aku dari sifat cemburu dan hasad dengki manusia Ya Allah. Jauhi aku dari segala perbuatan jahat manusia Ya Allah. Lindungi aku Ya Allah. Apa yang masih ada bukan hak aku. Cukuplah aku yang tahu.


Happy Birthday yang ke-26 Yaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan