Selasa, 6 Disember 2011

BN Youth Fair'11

Kisah yang dah lepas,tapi baru terjumpa gambar-gambar masa pergi Karnival BN Youth Fair '11.Disebabkan aku mempunyai banyak masa terluang,maka aku mengambil keputusan untuk pergi ke Event BN Youth Fair ''11. Walaupun aku tahu dekat event tu penuh dengan job seeker,so apa salahnya aku mencari peluang-peluang pekerjaan yang baru, Lagi pun aku pergi ke sana menemani kawan aku yang mencari pekerjaan akibat kontrak hikmat nya dengan Maybank hampir habis tempoh. Sangat banyak booth-booth government yang ada pada hari tue,tapi malangnya,pengunjung-pengunjung yang ingin meminta pekerjaan didalam sektor government kena isi SPA Online. So what point booth-booth government membuat event ini,bukan kah dirumah jugak boleh isi online SPA???? Takpe lah.banyak lagi booth-booth sektor swasta yang ada dan memberi peluang kerjaya yang better rasanya,sedikit terubat kekecewaan para pengunjung rasanya dengan adanya booth-booth Petronas,Muhibbah & lain-lain.

A'ah..aku jugak mengambil kesempatan mengisi kekosongan yang ada. Memang wajiblah kan isi form yang mana aku berkenan, bengkak kaki aku pusing sana-sini,tak kan datang nak teman kawan je..^_^


Aku paling suka booth-booth tentera udara,tentera darat,tentera laut,Polis dan Bomba..memang stlye la...abang-abang askar pown hensem jugak..terutama tentera udara...hehehhehe!! Tapi paling best boleh tengok bom,senapang dan seangkatan dengannya. Terror pulak aku nak bg taw nama senjata dorang,memang tak la kan...BEST-


P/S: Kaki sakit, tapi masih bole tersenyum. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan