Rabu, 14 Disember 2011

Adil Bukan.

Everything is going to be Okay.!!
Betapa hebat dan gagah bukan. Betapa adil bukan kehidupan ini.
Apa yang cuba kamu tayangkan? Apa jugak yang kamu bisa lakukan. Benar bukan kata-kata aku,buatlah jahat didepan dan dibelakang pon,sedikit aku tidak kisah. Sebab aku tahu betapa adilnya Dia pada orang-orang yang teraniaya. Hari ini kau tipu aku,tapi percayalah...Sikit hari lagi aku pulak tipu kau. Hari ini kau sembunyi sesuatu, sedikit hari aku tahu sesuatu.

Aku meletakkan kecekalan pada hati,untuk beberapa minggu lagi. Walaupun pada satu masa rasa sedih gila-gila. Tapi aku percaya pada keajaiban Tuhan.'' Tuhan sahaja yang tahu aku sakit''. Tapi sayangnya,masih mampu tersenyum dan masih bersabar.

Kalau diberi pilihan untuk memilih sekali lagi,apa syarat yang aku nak letakkan?

Ok..aku rasa aku tidak waras dalam membuat sesuatu keputusan! Yaya memang kepala angin-Terima Kasih

takpe..takpe..
Saya memang berharap kesihatan saya baik seadanya.
Aku jugak selalu berharap apa sahaja perbuatan manusia yang tidak baik terhadap aku, Biar Tuhan sahaja yang balas. Takut kalau aku yang balas,aku terover balas pulak!
Aku lupa hidup ini mencabar sungguh-sungguh!Tapi tak mengapa aku ok!
Jangan mudah rasa lega bila aku nampak O.K
Kadang-kadang memberi ruang itu untuk kebaikan.
Tak begitu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan