Selasa, 22 November 2011

Ragam Manusia

Hebat Malaysia Hebat...Puas rasanya menyaksikan perlawan bola antara Malaysia & Indonesia.
Paling seronok kalau tengok tv sambil baring-baring tanpa gangguan. Owhhh!Lupa pulak,bagi penyewa-penyewa yang bakal mengisi kekosongan umah saya nanti, saya nak ingatkan kalau boleh bawak lah harta benda sendiri...kalau boleh tempat panaskan air, pinggan mangkuk,mesin basuh,Tv, dan kalau boleh dapur sekali! Sebab aku takut korang lupa korang datang sehelai sepinggang je! Owhh,manusia memang selalu berbuat jahat dengan orang,tetapi tidak malu menggunakan harta benda orang lain. Pergi la cari kayu hidupkan unggun api! Alahai ragam manusia~ 

Tuan Rumah, jangan lah ambil balik rumah tue.): sobsobsob...

Tahniah sekali lagi pasukan bola sepak Malaysia, kami juga turut berbangga!
Bola sepak menyatukan semua negeri-negeri dalam Malaysia dan kaum-kaum di Malaysia..
Aaaaummmmmm~


hensommm2..kehh3..

1 ulasan:

  1. Dah macam 2 pulak...Orang yang tak sedar diri memang mcm 2 dik,lupa dia sewa bilik je.opsss!!

    BalasPadam