Khamis, 17 November 2011

Ini Memang Realiti O.K


Ini Benar.

Pernah tak korang terjumpa lelaki yang perangai sedikit keji atau macam lahanat.Sikit la perangai lahanat dia,tapi aku tak nak la judge lebih2. Sebab aku baru kenal dia je!
Jom aku kongsi apa msg lelaki ini.

Msg L- Jom keluar,i amik you k
Msg P- Taknak la,Bf i tak bg,lagi pown you ada gf jgak kan.
Msg L- I mana ada gf, I kawan je k dengan perempuan tu.

Dalam hati aku,macam haram jgak lelaki nie,ckp dia takda gf..padahal aku kenal gf dia. Gf dia punya la beria kalau sembang pasal Lelaki ni.!!grrr

Msg P- U ni,tak baik tau tak mengaku,sian gf u!
Msg L- Laa,i cakap benda yang betul,baru proses kenal mengenal.
Msg P-U nak gf yang mcm mana lagi,i tngok baik je girl tue?
Msg- I nak yang mcm u kalau bole la tak. Tapi kalau lagi bole kan..nak  yang cantik,baik,pandai dan putih,yang penting muka tak ada jerawat.
Msg P- Awat gf u sekarang tak baik ke? Tak cantik ke?
Msg L- Gf i..errr!bole la.tapi muka dia ada JERAWAT. I kalau bole nak cari gf yang pandai menjaga penampilan diri.Bukan sebab i memilih rupa, i nak dia sentiasa bersih dan jaga personaliti!

Ehmmm..aku nak cakap apa eh!!nie dasar lelaki lahanat yang memilih rupa ke apa?Aku mcm nak bagi sedas dua ja!kalau ikot mulut keji aku nie la...,nak je aku  sound,tapi malas la pulak. Bukan dia mengata aku pon.

Msg L- U pakai produk kecantikan apa eh?
Msg P- I tak pakai apa, bedak compact pown i tak pakai.I pakai bedak baby.ehehehe(haram J!ada jgak lelaki mcm ni eh!!!)
Msg L- Oooo..yeke!bgus u ni kan.
Msg P- Takkan pasal Gf u ada jerawat je kot u taknak kat dia.
Msg L- Tue salah satu nya jgak, banyak perkara yang kami tak bole berbincang,banyak pendapat saya yang bertentangan ngan pendapat dia.
Msg P- Pemahaman itu bole dicari la !!
Msg L- Saya tetap taknak,sebab dia selalu cakap meninggi diri,dia je betul.Dia selalu buat saya macam orang yang tidak ada apa2..Dia jugak tak hormat dekat saya. Dan dia taknak perbaiki diri dia.Dia ada JERAWAT dan tak cuba untuk menjaga penampilan dia.

Bodoh betul punya lelaki..Aku nak gelak pon ada,aku tak tau la..sapa yang malang!Perempuan tue ke,atau lelaki tue.Hahahha,atau aku yang malang sebab terjebak sama tahu!

Ye, Entri ini benar..lepas kemarin saya jumpa lelaki itu dan saya kenal gadis itu,Owhh !!malang betul gadis tu,dah la ditinggalkan,buruk pulak perangai dia!Kalau ikut mulut puaka aku nie, nak je aku bagi tau lelaki tu, better u find 1 girl yang u rasa boleh hormat u,itu yang penting rasanya.Tapi kalau dah jodoh apa salahnya..doa yang baik-baik je la dalam perhubungan.

Lelaki itu pon ada salahnya jugak,bukan betul 100%. Yang salah nya,apa masalah ko kalau dapat Gf ada JERAWAT,comey apa..kata orang-orang diluar sana,pemanis muka.
Lupa nk bg tau, Si lelaki ini semamang nya kacak ok!kacak bergaya dan ada rupa,bole dikatakan menjadi kegilaan ramai seperti Faizal Tahir!!

p/s: macam mana tue,nak salahkan sapa dalam cerita nie!hahahha..nak salahkan JERAWAT ke apa?aku rasa salah aku,sebab p layan cerita bodoh yang takda kena mengena ngan hidup aku,BF aku mesti gelak ja..Motifnya,tak kira la muka ada JERAWAT ka,parut ka,panau ka yang penting hati mesti baik. 1. yang aku belajar dalam kisah ini, lelaki paling benci kalau perempuan,tambah-tambah awek dia over sangat cerita hal orang lain,dan merendah-rendahkan dorang. 2.Lelaki juga paling tak suka kalau perempuan tu asyik nak up diri dia ja bagus,dan tak reti nak merendah diri.3.Jangan tunjuk diri seperti individu yang terlalu sempurna dan mempunyai 2 personaliti berbeza,yela..depan Bf punya la hebat,tunjuk terror,cantik dan semua lah kau!blakang mcm haram.

p/s:Kalau korang nak tau lelaki @ BF dan seagkatan dengannya,boleh terima korang seadanya ke tidak,jadilah diri korang sendiri.( Aku dari KL  balik Peneng pakai seluar track sukan,dengan T-shirt bodoh tue je dari rumah ke Puduraya ,dah bnyk kali aku buat mcm nie kalau aku balik kampung dan BF aku pickup..Aku tak tau la apa dlm hati dia,tapi dia pon slumber je bawak aku p mkn MCD dan jalan2 mcm tue,kira ok la tue...hahhaha)-











5 ulasan:

  1. the best dear... hahhahaha.. lawak pon ade.. hensem sgt ke mamat tu?? ade JERAWAT???

    BalasPadam
  2. 2 la klu girl x jg penmpilan... Aku dl, org prtama bisig klu muka aku ADA jerawat, my dad... Wahahaha... Bajet cun... Lam gmbe muka licin cam lntai marmar br pasang, jmp dpn2 nmpk kawah bulan...

    BalasPadam
  3. ehhh bila baca 2,3 kali.. aku rasa mmg ko pun bodoh pi layan sms jantan haram jadah tu! hmmm ko pun baru berboipren jer! macam2 bole jadik.. jangan kerek sangat! gerek seyhh!

    BalasPadam
  4. Hahaha..bila baca comment tanpa nama ni,rasa mcm boifend dia tinggalkan dia pulak,atau mungkin ada jerawat kot?

    BalasPadam