Ahad, 17 Julai 2011

Yaya Hafiza

- Bila kita berharap, tapi benda itu sudah tiada.

p/s : Maka setelah kita cuba berusaha untuk selamatkan semua, tetapi ia tetap melangkah pergi. Redhalah yang dia bukan milik kita.

p/s : Apabila kita betul-betul hilang arah tujuan dan sedih berpanjangan.Ingatlah dengan siapa kita hendak mengadu. Jangan sesekali kita lupakan dia.

p/s : Apabila kita mengakui kesilapan kita,walau sebesar mana pun, tetapi ia masih tidak dapat menerima,maka biarlah kerana dia bukan untuk kita. Kita lupa segala kekurangan diri kita dan segala kelebihan dari DIA.

p/s : Selagi kita jujur dan yakin apa kita buat dan kita tahu benda itu tidak salah dan bukan salah kita,maka yakinlah pada diri sendiri.

p/s : Bila kita terputus hubungan dengan manusia ( kekasih kita ) maka kuatkan hati,kerana DIA sedang menguji dan sayang pada kita,Maka dia putuskan hub perhubungan kita sesama manusia utk kita mengingati pada DIA semula. Maka ada yang terbaik utk kita.

Malu, untuk merayu..kerana dirimu masih melangkah tidak berpaling dan kini kau tinggalkan aku. Dengan satu kesalahan yang tak mungkin dimaaf,dan hati ini telah pun mati, hanya jasad aku berdiri sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan